About Fidzly

My photo
One name that quite unique administered by my father to me. That S.W.T Servant Of Allah Born Around Sacred Date 6th of October Chicken Year. Stay in a remote village yet full with past history. Having Blog that can find peace at a time experience boredom.

Fidzly Friend

Fidzly Friend
Imam Muda!! DEM1S3
Photobucket

Premier League

Bola Cinta:-)

                   
Liverpool history, photos

Followers Fidzly:-)

Daisypath Vacation tickers

Tidak wajar kami tewas di tangan Liverpool

Ia adalah perlawanan yang sukar, Liverpool bermain baik dengan meletakkan tiga orang di barisan pertahanan tengah.

“Kita tidak menjangkakannya dan mungkin mereka mengambil kesempatan daripada corak permainan sebegitu,” kata penyerang baru Chelsea Fernando Torres mengenai kekalahan pasukannya menentang pasukan lamanya, Liverpool 1-0 kelmarin.
“Saya fikir keputusan yang lebih adil adalah seri, tidak wajar untuk kita tewas perlawanan itu. Tetapi sekarang kita perlu melihat ke depan terhadap perlawanan seterusnya dan terus berjuang sehingga ke akhirnya. Masih banyak mata yang perlu direbut,” katanya kepada TV Chelsea.
Penyokong Liverpool secara berterusan mengejek bekas hero mereka itu dan ketika dia digantikan pada minit ke-66, sebahagian penyokong menghamburkan kata-kata: “Anda seharusnya kekal bersama kelab yang besar.”

Torres bagaimanapun menegaskan dia gembira dengan sambutan yang diterimanya daripada peminat Chelsea.


Perlawanan di Stamford Bridge itu adalah penampilan pertama penyerang Sepanyol itu sejak berpindah dari Liverpool ke Chelsea, yang sebelum ini menyatakan beliau berpindah untuk mendapat peluang lebih besar memenangi gelaran. Tetapi prestasinya hambar dan digantikan beberapa minit sebelum Raul Meirelese menyumbat gol kemenangan Liverpool. - AFP
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
create your own banner at mybannermaker.com!

Angka Giliran:-)

Sila Lihat Ini:-)

Fidzly Visitor

Recent Post

Iklan!!

Iklan!!
Nutrien Cerdas Minda

Blog Saudara Mara