About Fidzly

My photo
One name that quite unique administered by my father to me. That S.W.T Servant Of Allah Born Around Sacred Date 6th of October Chicken Year. Stay in a remote village yet full with past history. Having Blog that can find peace at a time experience boredom.

Fidzly Friend

Fidzly Friend
Imam Muda!! DEM1S3
Photobucket

Premier League

Bola Cinta:-)

                   
Liverpool history, photos

Followers Fidzly:-)

Daisypath Vacation tickers

Mereka Adalah......

               
     Mengingatkan kembali zaman persekolahan yang telah aq tinggalkan bersama rakan-rakan lebih kurang 2 bulan yang lalu.. Pelbagai kisah yang nak aq sampaikan tentang  rakan-rakanku semasa di sekolah.. Kisah pergaduhan, tangisan, gelaak tawa dan pelbagai lagi termasuk kisah percintaan...                                  

Ashraf Merupakan Antara Kawan Baikku yang mempunyai style dan personaliti sehingga beliau dikejar oleh kalangan perempuan setiap kali menjejak kaki ke sekolah..

Ni pula seorang pelajar yang bernama Hafiz.. Seorang pelajar yang mempunyai sifat hyperactive.. satu sifat dari salah satu nama dikenali sebagai Attention Deficit Disorder(ADD).. Beliau Serang yang mempunyai hati yang keras untuk menerima "tuut".. beliau seorang yang fobia sehinggakan beliau telah menubuhkan satu kelab yang tidak disukai ramai.. nak tau kelab ape?? satu hari aq akan ceritakan..


Gambar ini menunjukkan gambar calon spm 2010.. Sebelum kitaorang nak jawab exam.. Kitaorang mestilah begambar dahulu untuk memberi satu semangat ketika menjawab exam
                                                            
Pasangan adik beradik di kelas 5 Dahlia.. Zulkifli dan firdaus merupakan kawan rapat sejak dari zaman jepun sehingga sekarang..
Kehadiran pelajar!! 

Sampai disini yang boleh aq ceritakan,, mybe cerita akan bersambung pada hari lain,,,

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
create your own banner at mybannermaker.com!

Angka Giliran:-)

Sila Lihat Ini:-)

Fidzly Visitor

Recent Post

Iklan!!

Iklan!!
Nutrien Cerdas Minda

Blog Saudara Mara