About Fidzly

My photo
One name that quite unique administered by my father to me. That S.W.T Servant Of Allah Born Around Sacred Date 6th of October Chicken Year. Stay in a remote village yet full with past history. Having Blog that can find peace at a time experience boredom.

Fidzly Friend

Fidzly Friend
Imam Muda!! DEM1S3

Premier League

Bola Cinta:-)

                   
Liverpool history, photos

Followers Fidzly:-)

Sebab Lelaki Tak Pandai Memikat Wanita

1. Tak belajar
mungkin mempunyai sifat semula jadi..tak perlu risau semua boleh diperbaiki

2. Takde adik beradik lelaki dalam keluarga
kira takde role model la..kalau tanya bapak mau kena jawab dengan tangan…
 
3. Kurang bergaul
Ini bukan masalah sebenarnya…ramai lelaki (nak2 zaman IT ni) yang lebih suka menghabiskan masa di rumah. Kalau keluar pun dengan geng2 lelaki je..

4. Malas nak pikir
Ramai yang tergolong dalam golongan ni…malas nak pikir pasal perempuan. Buat sesak kepala je…tapi bila tiba masanya, hati kita akan terbuka juga untuk menerima kehadiran perempuan…Nak buat camana ni?

5. Penyakit FOBIA..
Lelaki tidak pandai memikat wanita kerana takut kena belasah.. Nak kena belasah dengan siapa.. Boyfriend dia.. Selagi diorang tidak sah menjadi sepasang kekasih contohnya  tidak bawa jumpa keluarga, tidak rancang nak kahwin, wanita tersebut boleh berkawan atau bercinta dengan sesiapa pun.. Lelaki pun janganlah nak malukan kita punya kaum adam.. sikit2 pukul, belasah kepada orang yang ganggu mata air korang.. Selagi tak nikah korang semua tiada hak keatas kekasih korang.. Lelaki yang pukul, belasah ni sebab nak tunjuk gentleman la sangat.. tak yah nak tunjuk gentleman kalau diri sendiri pun tidak terurus.. Buang masa jer..
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Angka Giliran:-)

Fidzly Visitor

Recent Post

Iklan!!

Iklan!!
Nutrien Cerdas Minda

Blog Saudara Mara